Klantenservice
Hieronder een overzicht van de meest relevante zaken. Staat uw vraag er niet tussen, of wilt u ergens meer over weten? Twijfel dan niet en neem gerust contact met op met de Klantenservice. We helpen u graag!

Bestel- & Leveringsbeleid
- Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, krijg je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.
- Is de kleding van Made@Berbel op voorraad?
Bij Made@Berbel maak ik mode op bestelling. De kleding is niet op voorraad maar de stoffen wel. Zodra je een bestelling plaatst ga ik aan de slag in mijn atelier.
- Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kan bij ons gemakkelijk betalen met iDeal.
- Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf €75,-. Voor bestellingen onder de € 75,- betaal je €5,-.
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Het bestelde kledingstuk wordt, nadat je een bestelling hebt geplaatst speciaal voor je gemaakt. Onder normale omstandigheden zal je de bestelling binnen een week ontvangen.
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
De bestelling kan eventueel ook afgehaald worden. Daar kunt u voor kiezen als u een bestelling plaatst. Zodra de kleding geproduceerd is krijgt u van ons bericht waar en wanneer u deze kan komen halen.
Retouren beleid
- Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen van kleding besteld bij Made@Berbel?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om de bestelde artikel(en) te retourneren. Het is niet mogelijk om afgeprijsde artikelen te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.
- Wie betaald de kosten voor het retour zenden?
De kosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening.
- Wat is de procedure bij een retour?
Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbij zijn de servicepunt van Post.nl Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
- Waar kan ik het retourformulier vinden?
Het retourformulier kunt u hier downloaden.
Klachten Procedure
- Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt je dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geeft je dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat. Wij beoordelen de klacht en storten daarna eventueel de gemaakte (verzend)kosten terug.
- Heeft u een klacht?
Ben je niet tevreden over een artikel, dienst of service? Neem dan contact met ons op. Dit kan via de email info@madeatberbel.nl of via +31613234076